Blomsma Print & Sign Blog

Vrachtwagenbelettering: hoe werkt dat eigenlijk?

Geschreven door Nicky Smol op 28-feb-2022 11:19:39

We zeggen het regelmatig tegen onze klanten: uw wagenpark is zoveel meer dan alleen uw logistiek! En wat valt er nu meer op dan uw vrachtwagens? Vergroot uw naamsbekendheid en maak van uw vrachtwagen uw visitekaartje met professionele bestickering van Blomsma Print & Sign.

5 soorten gevelreclame - welke kiest u?

Geschreven door Nicky Smol op 21-feb-2022 12:19:06

Gevelreclame geeft uw bedrijf niet alleen meer naamsbekendheid, het is ook een visitekaartje voor uw pand. Voorzie uw gevel van een professionele uitstraling en kies de gevelreclame die het best bij u past. Weet u nog niet wat voor soort gevelreclame? Wij helpen u verder!

Bedrijfswagens bestickeren voor naamsbekendheid

Geschreven door Nicky Smol op 14-feb-2022 9:43:08

Uw wagenpark is meer dan alleen maar uw logistiek. Vergroot uw naamsbekendheid en maak van uw bedrijfswagen uw visitekaartjes met professionele fleetmarking van Blomsma Print & Sign.

Reclamezuilen laten maken in 2022 - Uitstraling & functie

Geschreven door Nicky Smol op 3-feb-2022 10:20:30

Bij aankomst op een bedrijventerrein kan een mooie reclamezuil het verschil maken. Geef uw gasten een warm welkom en begeleid ze in stijl naar de juiste locatie. De reclamezuilen van Blomsma Print & Sign zijn van hoge kwaliteit, afgestemd op uw huisstijl en duurzaam geproduceerd!

Signing voor bijzondere projecten

Geschreven door Nicky Smol op 5-jan-2022 15:26:09

Wat doet Blomsma Print & Sign nu precies? Nou, een heleboel! Logisch dat je door de bomen soms het bos niet meer ziet. Van bewegwijzering tot lichtreclame en van autobestickering tot het wrappen van gebouwen met folies.. the sky is the limit. En dat betekent dat er af en toe ook hele bijzondere projecten voorbij komen. Projecten waar we net zo trots op zijn als alle anderen, maar die nét even iets meer opvallen.

Zonwerende raamfolies verbeteren uw werkklimaat

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 4-apr-2018 8:29:49

Veel glas en last van (hinderlijke) warmte en weerspiegelingen door de zon
De oplossing tegen de warmte van de zon in uw bedrijfspand of werkomgeving kan misschien eenvoudiger geregeld worden dan u nu denkt. Zon- of warmtewerende raamfolies kunnen dé oplossing bieden. Deze folies hebben de eigenschap om de warmte van de zon buiten te houden en het daglicht minder fel te maken. Hierdoor verbetert het werkklimaat en kan de temperatuur intern wel tussen de 6 en 8 graden zakken, waardoor de airconditioning een stuk lagen kan. De soms hinderlijke inval van zonlicht op beeldschermen wordt ook gedeeltelijk gereduceerd en het zicht naar buiten blijft scherp.

4 aspecten van kwalitatieve lichtreclame

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 1-feb-2018 10:17:44

Lichtreclame is ontworpen om impact te creëren, om bezoekers te verwelkomen of om hen te informeren. Bedrijven en instellingen bouwen aan hun identiteit door signing in één lijn door te voeren. Zij investeren in goede signing, want kwaliteit opofferen voor een goede prijs geeft slechts een voordeel op korte termijn. Duurzaamheid is de laatste vijf jaar een steeds belangrijker punt geworden. De milieu-impact van lichtreclame die 10 jaar meegaat is ongeveer de helft van een ‘sign’ dat 5 jaar meegaat. Dit klinkt logisch maar langer houdbare producten betekent ook minder reparaties, vervangingen en dus afval.

In dit blog leest u meer over de 4 kenmerken van lichtreclame van hoge kwaliteit. Voor die lezers die echt haast hebben: duurzaamheid, energiezuinige led-innovatie, de juiste plaatsing van de lichtreclame en wet & regelgeving zijn de 4 belangrijkste aspecten.

Akoestische panelen; mooi én functioneel

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 21-dec-2017 10:08:33

Akoestiek in kantoren vaak onderschat
De wetenschap over geluid gaat verder dan het analyseren van trillingen en geluidsgolven alleen. Wat voor effect heeft het geluid in de ruimte van een kantoor, wat doet dat met de klant of medewerker en is de galm goed, acceptabel of juist storend? Het hangt ook helemaal af van waarvoor de ruimte dient. Men spreekt vaak over “Wat een slechte akoestiek in deze ruimte”, maar waar heeft men het dan over? De ruimte moet gevormd worden om de doelgroep heen, wat zorgt voor optimale verspreiding van het geluid.

 

4 trends in Signing 2017

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 16-okt-2017 16:53:43

"First impressions last forever". Als u wilt investeren in signing en klanten wilt trekken naar uw bedrijf of instantie, dan kunt u dit feit niet negeren. Een goede eerste indruk is het halve werk.

Bij Blomsma Print & Sign zien we het uiteraard als onze taak om goed op de hoogte te blijven van de laatste trends in signing. In deze blogpost delen we graag wat van onze kennis zodat u op de hoogte blijft van (opkomende) trends om de aandacht van uw publiek te trekken. Hieronder geven wij u enkele trends in signing die we in 2017 zien.

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd