Blomsma Print & Sign Blog

Interactieve reclame met QR-codes

Geschreven door Nicky Smol op 25-jan-2022 9:05:00

QR-codes bestaan al sinds 1994. Het bekende zwartwitte vierkantje heeft de laatste jaren echter een enorme comeback gemaakt. En dat is niet zo gek, want de codes zijn ontzettend gemakkelijk in gebruik.

QR staat voor 'Quick Respons'. Door een QR-code te scannen kom je binnen enkele seconden automatisch op de bijbehorende websitepagina. Makkelijker kan bijna niet!

Waarom de QR de laatste jaren zo populair is geworden? Simpel: wie loopt er tegenwoordig niet met een smartphone op zak? En in een tijd waar potentiele klanten altijd druk zijn, is een QR code de perfecte manier om traffic naar je website te genereren.

Naamsbekendheid vergroten met signing in 2022

Geschreven door Nicky Smol op 16-dec-2021 11:37:05

Iedere organisatie wil graag naamsbekendheid voor haar merk. Maar wat bedoelen we precies met naamsbekendheid? In deze blog vertellen we u meer over wat naamsbekendheid is, waarom het belangrijk is voor uw bedrijf en hoe signing hieraan bijdraagt.

Corona vloerstickers anderhalve meter afstand

Geschreven door Nicky Smol op 3-nov-2021 11:53:24

Nu de coronamaatregelen van de overheid opnieuw zijn aangescherpt en de anderhalve meter terug is van weggeweest, bent u wellicht weer op zoek naar mooie corona vloerstickers. U bent bij Blomsma Print & Sign aan het juiste adres voor COVID stickers en andere covid signing.

Signing voor mensen met een beperking

Geschreven door Nicky Smol op 8-sep-2021 13:35:44

Signing is een manier van communiceren door middel van tekst en beeld. Het wordt dan ook vaak ‘visuele communicatie’ genoemd. Maar wat als je een (visuele) beperking hebt? In deze blog vertellen we wat u eraan kunt doen om uw signing te optimaliseren voor mensen met een beperking.

4 aspecten van kwalitatieve lichtreclame

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 1-feb-2018 10:17:44

Lichtreclame is ontworpen om impact te creëren, om bezoekers te verwelkomen of om hen te informeren. Bedrijven en instellingen bouwen aan hun identiteit door signing in één lijn door te voeren. Zij investeren in goede signing, want kwaliteit opofferen voor een goede prijs geeft slechts een voordeel op korte termijn. Duurzaamheid is de laatste vijf jaar een steeds belangrijker punt geworden. De milieu-impact van lichtreclame die 10 jaar meegaat is ongeveer de helft van een ‘sign’ dat 5 jaar meegaat. Dit klinkt logisch maar langer houdbare producten betekent ook minder reparaties, vervangingen en dus afval.

In dit blog leest u meer over de 4 kenmerken van lichtreclame van hoge kwaliteit. Voor die lezers die echt haast hebben: duurzaamheid, energiezuinige led-innovatie, de juiste plaatsing van de lichtreclame en wet & regelgeving zijn de 4 belangrijkste aspecten.

4 trends in Signing 2017

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 16-okt-2017 16:53:43

"First impressions last forever". Als u wilt investeren in signing en klanten wilt trekken naar uw bedrijf of instantie, dan kunt u dit feit niet negeren. Een goede eerste indruk is het halve werk.

Bij Blomsma Print & Sign zien we het uiteraard als onze taak om goed op de hoogte te blijven van de laatste trends in signing. In deze blogpost delen we graag wat van onze kennis zodat u op de hoogte blijft van (opkomende) trends om de aandacht van uw publiek te trekken. Hieronder geven wij u enkele trends in signing die we in 2017 zien.

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd