Blomsma Print & Sign Blog

POS materialen om de omzet in uw winkel te verhogen

Geschreven door Sumera Bhatti op 18-nov-2019 13:23:35

Wat zijn POS materialen?

POS (ook wel POPM genoemd: Point of Purchase Materials) staat voor "Point of Sale Materials". Dit zijn reclamematerialen die worden gebruikt om productinformatie aan de consument te communiceren op het verkooppunt. Er zijn vele soorten POS materialen die door winkels en bedrijven worden gebruikt voor hun reclamecampagnes. Voorbeelden van veelgebruikte POS materialen zijn posters, hangers, Dummy doosjes, blow-ups, schapkaarten, folders & brochures houders, Wobblers enz. Al deze POS materialen worden ingezet in winkels.

Tijdelijke signing en bewegwijzering: hier moet u aan denken

Geschreven door Sumera Bhatti op 28-feb-2019 12:27:26

Tijdelijke signing en bewegwijzering wordt overal om ons heen gebruikt. Tijdelijke borden of bewegwijzering voor evenementen, promotieacties, pop-up stores of bouwlocaties zijn een goed middel om mensen op een kostenefficiënte manier snel van A naar B te krijgen. Tijdelijke signing is ideaal wanneer u een korte periode iets wilt communiceren naar uw doelgroep. Dit kan door middel van promotie op evenementen en andere gebeurtenissen die beperkt zijn door een bepaald tijdsbestek. Belangrijke criteria voor tijdelijke signs zijn dat het materiaal  makkelijk te monteren moet zijn en het materiaal moet licht zijn. Wanneer het materiaal licht is dan kan het eenvoudig getransporteerd worden. Tijdelijk signs helpen uw bedrijf, instelling of organisatie zichtbaar te maken bij de doelgroep. In deze blog gaan we dieper in op tijdelijke signs en hoe deze gebruikt worden op evenementen, in de retail en tijdens verbouwingen.

Hoe verbetert u de bewegwijzering en signing in  parkeergarages?

Geschreven door Sumera Bhatti op 18-jan-2019 12:27:54

Uit onderzoek blijkt dat parkeergarages in Nederland erg laag scoren op de parkeergaragetest door bezoekers. Dit komt door slechte bewegwijzering, onbegrijpelijke bordjes, te weinig bordjes, pijlen die ontbreken of zijn versleten, borden die te hoog hangen en etagenummers die ontbreken. Als eigenaar van een parkeergarage wilt u juist dat bezoekers positief zijn over uw parkeergarage. Dit is de plek waar de klantervaring begint en eindigt. Bewegwijzering helpt bij de veiligheid van automobilisten en voetgangers in parkeergarages. De rol van bewegwijzering is om zo duidelijk en veilig mogelijk aan te geven waar bezoekers heen moeten in parkeergarages. De borden moeten simpele en eenvoudige beelden bevatten, zoals pictogrammen die snel weergeven wat er bedoeld wordt. Men moet in één oogopslag zien waar hij/zij naar toe moet. Wij geven u graag een aantal tips hoe u de bewegwijzering en signing kunt verbeteren in uw parkeergarage.

De invloed van instore signing op de aankoopbeslissing

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 19-apr-2018 12:23:02

Onlangs werden de resultaten van een nieuwe studie vrijgegeven die de naam draagt, "Shopper Decisions Made In-Store". De resultaten van dit onderzoek onthullen wat er echt gebeurt in 's werelds winkelstraten inzake het nemen van aankoopbeslissingen in de winkel en in hoeverre instore signing daar invloed op heeft.

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd