In 1909 wist Harry Gordon Selfridge al ‘The customer is always right’. De Nederlandse variant, ‘Klant is koning’, horen we nog regelmatig voorbij komen. Maar in het tijdperk van digitale media en een concurrent om elke hoek is de klantbeleving misschien wel belangrijker dan ooit tevoren. Een essentieel onderdeel van een goede klantbeleving is het aantrekkelijk maken van uw winkel of pand. In dit artikel vertellen wij hoe u dit voor elkaar krijgt door middel van signing.

Blomsma Print & Sign Blog
5 manieren om klantbeleving te verhogen met signing
Geschreven door Nicky Smol op 26-jul-2021 16:20:47
4 voorbeelden van originele en effectieve bewegwijzering
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 16-okt-2019 16:02:25
Duidelijke bewegwijzering helpt bezoekers om hun weg te vinden op een bedrijfsterrein, zowel binnen als buiten. Sommige bedrijven hebben meerdere ingangen voor verschillende afdelingen. Voor bezoekers kunnen dat soort situaties zorgen voor onduidelijkheid of verwarring en dat heeft een negatief effect op de klantbeleving. Met goede bewegwijzering kunt u uw bezoekers en medewerkers van dienst zijn. In deze blog bespreken we 4 originele en effectieve voorbeelden van bewegwijzering.