Blomsma Print & Sign Blog

Waarom horeca niet zonder goede signing kan

Geschreven door Nicky Smol op 16-mei-2022 12:16:43

Het runnen van een hotel, restaurant of café kan uitdagend zijn. Zeker met zo veel concurrentie om je heen. Gelukkig komt de zomer er weer aan en zijn alle corona ristricties eindelijk verleden tijd. Hét moment dus om te investeren in nieuwe signing. Waarom? Omdat goede signing uw restaurant of café naar een hoger niveau kan tillen!

De voordelen van professionele Raambestickering

Geschreven door Nicky Smol op 7-apr-2022 11:48:29

Wilt u de ramen van uw kantoor, winkel of restaurant versterken met reclame? Dan is raambestickering een hele goede keuze! Met de juiste raamstickers trekt u de aandacht van (potentiële) klanten en straalt u professionaliteit uit. 

Deze zaken kunt u inzetten rondom de feestelijke opening van uw pand of winkel

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 26-mrt-2020 13:26:26

Voor de aankondiging en het zichtbaar maken van uw Grand Opening, oftewel feestelijke opening, zijn er verschillende producten die u kunt inzetten om de feestelijke opening aan te kondigen of uw pand aan te kleden. U wilt zoveel mogelijk mensen bereiken met de aankondiging van uw Grand Opening, of het nou gaat om de opening van een nieuw pand, een nieuw bedrijf of een nieuwe winkel.

POS materialen om de omzet in uw winkel te verhogen

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 18-nov-2019 13:23:35

Wat zijn POS materialen?

POS (ook wel POPM genoemd: Point of Purchase Materials) staat voor "Point of Sale Materials". Dit zijn reclamematerialen die worden gebruikt om productinformatie aan de consument te communiceren op het verkooppunt. Er zijn vele soorten POS materialen die door winkels en bedrijven worden gebruikt voor hun reclamecampagnes. Voorbeelden van veelgebruikte POS materialen zijn posters, hangers, Dummy doosjes, blow-ups, schapkaarten, folders & brochures houders, Wobblers enz. Al deze POS materialen worden ingezet in winkels.

7 succesfactoren van visual merchandising

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 20-jun-2019 12:17:00

Visual merchandising, ook wel de commerciële visuele ervaring genoemd, is de presentatie van uw producten in etalages, winkelschappen of displays. Visual merchandising helpt het bevorderen van de winkelverkoop door een aantrekkelijke winkelpresentatie. Een grote rol hierbij is de beleving die de klant ervaart, in en rondom uw winkel. Visual merchandising moet de aandacht trekken en ervoor zorgen dat bezoekers even een momentje nemen om te kijken, proberen, voelen en uiteindelijk te kopen. Wat moet u doen om de aandacht te trekken van uw bezoekers? In onderstaande blog gaan we hier uitgebreid op in.

Content not found

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd