Het runnen van een hotel, restaurant of café kan uitdagend zijn. Zeker met zo veel concurrentie om je heen. Gelukkig komt de zomer er weer aan en zijn alle corona ristricties eindelijk verleden tijd. Hét moment dus om te investeren in nieuwe signing. Waarom? Omdat goede signing uw restaurant of café naar een hoger niveau kan tillen!
Wanneer je in een gezellig stadscentrum wandelt, op zoek naar een leuk hotel of een restaurant of cafe om iets te eten, kijk je meestal eerst naar uitstraling. Wat ziet er gezellig uit? De eerste indruk van uw horeca gelegenheid is dus erg belangrijk. Maar hoe maak je zo'n goede eerste indruk? Nou, onder andere met de juiste signing!
Er zijn een aantal dingen die u kunt doen om met signing een goede eerste indruk te creeren. Denk bijvoorbeeld aan gevelreclame, lichtreclame of raamfolies. Hotel The Collector in Den Haag is een mooi voorbeeld van een hotel waarbij we meerdere vormen van signing hebben aangebracht voor een prachtig eindresultaat. Zo is hier onder andere gewerkt met hoogwaardige folies en stijlvolle lichtreclame.
Benieuwd naar de projectcase van Hotel The Collector? Bekijk hem hier!
Vertel over je aanbiedingen of specials
Als u bepaalde acties heeft, of bijvoorbeeld nieuwe specials, dan deelt u dit waarschijnlijk al op sociale media. Maar denk ook eens aan een ouderwets bord of mooie raamfolies! Een mooie banner vertelt uw gasten over uitgebreide bezorgopties, aanbiedingen of nieuwe smaken ijs. Dit is een mooie manier om bestaande klanten te enthousiasmeren en tegelijkertijd nieuwe klanten aan te trekken. En dat alles in de complete huisstijl van uw horeca gelegenheid.
Signing van uw horecagelegenheid stopt niet bij de gevel. Door te kiezen voor één uniforme signing, zorgt u voor een versterking van de merkidentiteit. Denkt u bijvoorbeeld aan bewegwijzering bij een grotere locatie, akoestische panelen voor luidruchtige ruimtes of een mooie muurdecoratie. Dit alles in uw huisstijl zorgt voor een rustgevende en professionele uitstraling en verhoogt tegelijkertijd uw merkidentiteit.
De afgelopen jaren is het steeds populairder geworden: storytelling. Bedrijven vertellen wat ze doen en waarom. Staat uw restaurant bekend om duurzaamheid? Of heeft u een koffietentje met hele unieke koffiebonen? Vertel dan uw verhaal met signing! Denk hierbij aan een muurdecoratie, raamfolies of zelfs vloerstickers. Wij denken graag met u mee om uw verhaal zo goed mogelijk te delen met uw bezoekers.
Heeft u nog vragen of wilt u eens sparren over de mogelijkheden voor uw horeca gelegenheid? Neem dan gerust contact met ons op! Onze experts helpen u graag verder.