Blomsma Print & Sign Blog

Tijdelijke signing en bewegwijzering: hier moet u aan denken

Geschreven door Sumera Bhatti op 28-feb-2019 12:27:26

Tijdelijke signing en bewegwijzering wordt overal om ons heen gebruikt. Tijdelijke borden of bewegwijzering voor evenementen, promotieacties, pop-up stores of bouwlocaties zijn een goed middel om mensen op een kostenefficiënte manier snel van A naar B te krijgen. Tijdelijke signing is ideaal wanneer u een korte periode iets wilt communiceren naar uw doelgroep. Dit kan door middel van promotie op evenementen en andere gebeurtenissen die beperkt zijn door een bepaald tijdsbestek. Belangrijke criteria voor tijdelijke signs zijn dat het materiaal  makkelijk te monteren moet zijn en het materiaal moet licht zijn. Wanneer het materiaal licht is dan kan het eenvoudig getransporteerd worden. Tijdelijk signs helpen uw bedrijf, instelling of organisatie zichtbaar te maken bij de doelgroep. In deze blog gaan we dieper in op tijdelijke signs en hoe deze gebruikt worden op evenementen, in de retail en tijdens verbouwingen.

Trends in interieurdecoratie in Retail – Deel 3: van ideeën naar realisatie

Geschreven door Sumera Bhatti op 16-okt-2018 10:39:54

In de twee eerste blogs (onze whitepaper is hier te downloaden) in deze serie over de consumententrends en het vergroten van de beleving bespraken we de trends die we zien in de retail om meer bezoekers naar de fysieke winkels te trekken. Wellicht heeft u daaruit al nieuwe ideeën opgedaan voor de inrichting van uw winkel. In dit laatste deel van de serie blogs over trends in de retail signing worden we concreter over de mogelijkheden van instore en outstore signing om een beleving te creëren in uw winkel. Welke opties op het gebied van prints & signing zijn er allemaal en wat kunt u ermee in uw winkelinterieur?

Afhankelijk van welke sfeer of winkelervaring u nastreeft, zijn er verschillende keuzes in wand-, raam-, vloer- en lichtdecoraties. Bijvoorbeeld wandvullende prints, fotobehang, akoestische panelen, raamfolies en/of interne bewegwijzering. Deze producten kunnen helpen om de trends in concrete aankleding te verwerken. Hieronder gaan we dieper in op deze signing producten.

Trends in interieurdecoratie in Retail – Deel 2: 4 tips om de beleving te vergroten

Geschreven door Sumera Bhatti op 10-sep-2018 15:23:43

Een belangrijke term om de beleving te vergroten in de Retail is placemaking. Dit betekent het creëren van een plaats waar mensen graag verblijven, welke ze graag bezoeken en regelmatig naar terugkeren. Hoe creëert u zo’n plaats in uw winkel, waar klanten graag komen? En wat helpt de beleving van de klant te vergroten? Dit kan door elementen toe te voegen die klanten positieve ervaringen geven, welke ervoor zorgen dat klanten belevingen opnieuw willen ervaren in de toekomst. Maar wat zijn de trends in deze elementen?

Trends in interieurdecoratie Retail - Deel 1: Consumententrends

Geschreven door Sumera Bhatti op 21-aug-2018 10:07:10

De trends in interieurdecoratie van retailers zijn gedreven door de behoeften van consumenten. Het is belangrijk om te weten welke trends spelen bij consumenten, zodat deze doorgevoerd kunnen worden en een invulling krijgen in het interieur. Creëer een belevenis waardoor consumenten uw winkel aantrekkelijker vinden en eerder een bezoek brengen. 

De invloed van instore signing op de aankoopbeslissing

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 19-apr-2018 12:23:02

Onlangs werden de resultaten van een nieuwe studie vrijgegeven die de naam draagt, "Shopper Decisions Made In-Store". De resultaten van dit onderzoek onthullen wat er echt gebeurt in 's werelds winkelstraten inzake het nemen van aankoopbeslissingen in de winkel en in hoeverre instore signing daar invloed op heeft.

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd