De dagen worden langzaam maar zeker weer korter, donkerder en kouder. Een goed moment om na te denken over uw buitenreclame, en met name of u deze wel of niet moet verlichten. Verlichte buitenreclame heeft een aantal mooie voordelen die we in deze blog graag met u delen.
Blomsma Print & Sign Blog
5 voordelen van lichtreclame tijdens donkere dagen
Geschreven door Nicky Smol op 20-okt-2022 8:34:52
Signing onderhouden - hoe doen we dat?
Geschreven door Nicky Smol op 3-mrt-2022 9:17:48
Kwalitatieve signing kan jarenlang mee, zelfs nóg langer wanneer het goed wordt onderhouden. Zelf uw signing onderhouden is echter niet altijd even makkelijk of verantwoord. Daarom bieden we u bij Blomsma Print & Sign onze onderhoudservice. Zo gaat uw signing nog jaren mee en ziet deze er net zo fris uit als de dag waarop ze werden geplaatst!
Reclamezuilen laten maken in 2022 - Uitstraling & functie
Geschreven door Nicky Smol op 3-feb-2022 10:20:30
Bij aankomst op een bedrijventerrein kan een mooie reclamezuil het verschil maken. Geef uw gasten een warm welkom en begeleid ze in stijl naar de juiste locatie. De reclamezuilen van Blomsma Print & Sign zijn van hoge kwaliteit, afgestemd op uw huisstijl en duurzaam geproduceerd!
Neonreclame vs. Led-lichtreclame: wat is beter voor mijn bedrijf?
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 12-mrt-2020 14:58:25
Waarom heb ik lichtreclame nodig?
De voornaamste reden waarom lichtreclame ingezet wordt, is omdat het de aandacht trekt. Een consument, bezoeker of klant zal uw bedrijf of logo veel sneller en duidelijker zien door verlichting. Dit geldt ’s avonds, omdat licht dan goed opvalt, maar ook zeker overdag. De verlichting geeft een goede indruk en geeft gelijk duidelijk uw bedrijf weer. Ook als het pand niet open is, zal de lichtreclame een reactie opwekken bij potentiële klanten en bezoekers.
5 tips om de juiste gevelletters te kiezen voor uw pand
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 2-jan-2020 10:28:59
Bij het ontwerpen van gevelletters en logo’s zijn de mogelijkheden vrijwel eindeloos. U kunt alle kanten op, qua vormgeving, typografie en materiaalgebruik. Tijdens het bedenken van een ontwerp is dit heel fijn, maar de vele keuzes kunnen het ook lastig maken. Wij geven u graag 5 tips om de juiste gevelletters te kiezen voor uw pand.
Hoe valt uw bedrijf of winkel op tijdens de kerst met signing?
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 28-nov-2019 9:42:45
Heeft u al nagedacht over de kerstdecoratie en -signing voor uw bedrijf voor de komende feestdagen? Veel bedrijven pakken rond de kerst flink uit met opvallende versieringen, verlichting en compleet versierde kerstbomen. En niet zonder reden, want kerstdecoraties zorgen ervoor dat u meer opvalt bij uw doelgroep en u onderscheidend bent van uw concurrenten. Dit geldt voor de aankleding van uw pand, zowel binnen als buiten. In deze blog geven wij een aantal voorbeelden waarom het goed is om signing te gebruiken om uw bedrijf met de kerst meer op te laten vallen.
5 voorbeelden van gevelreclame met impact
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 15-okt-2019 13:28:47
Gevelreclame zorgt voor herkenbaarheid van uw pand en het vergroot de naamsbekendheid van uw bedrijf. In deze blog geven wij 5 voorbeelden van gevelreclame met impact.
De historie van signing
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 29-apr-2019 16:48:10
De definitie van signing is alles wat te maken heeft met fysieke communicatie van teksten en beelden. Maar wanneer is men begonnen met visuele communicatie? Voor zover bekend is gaat de geschiedenis van signing terug naar het moment waar de mens voor het eerst bedacht om zich op een artistieke manier te uiten. In deze blog gaan we terug in de tijd om de historie van signing te ontdekken.
Tekens en symbolen worden tot heden altijd gebruikt om emoties te communiceren, momenten vast te leggen of om producten en diensten te promoten. Dit begon al in de tijd dat mensen in grotten illustraties tekenden. Wat de grotschilderingen uit het stenen tijdperk precies betekenen is niet helemaal duidelijk, maar volgens de meeste theorieën werden de tekeningen gebruikt voor ceremoniële redenen, zoals sociale of religieuze rituelen.
4 tips voor de juiste gevelreclame
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 8-apr-2019 13:37:53
Wat is gevelreclame?
Gevelreclame is de naam van alle uitingen van uw bedrijf of merk die, aan uw pand bevestigd, ervoor zorgt dat voorbijgangers uw merk waarnemen. Gevelreclame helpt bij het creëren van herkenbaarheid van uw pand en het vergroten van de naamsbekendheid uw bedrijf, organisatie of winkel. Gevelreclame is in veel gevallen het eerste dat bezoekers zien van uw bedrijf of merk. Het is belangrijk om voor duidelijke en verzorgde gevelreclame te kiezen om zo bezoekers een goede eerste indruk te geven van uw bedrijf. Er zijn verschillende vormen van gevelreclame, zoals bijvoorbeeld: raambestickering, gevelbelettering, reclameborden, lichtbakken, neonreclame en doosletters. Het is goed om eerst na te denken over de vele mogelijkheden van gevelreclame, voordat u concrete keuzes maakt in het ontwerp en de aanschaf. In deze blog geven we u 4 tips om tot de juiste keuze voor uw gevelreclame te komen.
We beginnen eerst met de voors en tegens van gevelreclame. De voordelen van het gebruik van gevelreclame zijn groot, echter zijn er ook wat zaken waar u aan dient te denken.