Blomsma Print & Sign Blog

Lobby signing zorgt voor een goede eerste indruk

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 1-jun-2021 15:45:22

Het woord 'lobby' in de context van een kamer heeft verschillende betekenissen. Het kan een gang of doorgang zijn die verschillende kamers verbindt, of een voorkamer zoals in de ontvangstruimte van een kantoor, of zelfs een foyer zoals in een theater of een hotel. Welke betekenis je ook neemt, een lobby is een plaats waar mensen tijd doorbrengen waardoor het precies de juiste plaats is om het merk en imago van een organisatie te presenteren en zelfs al een stuk van uw bedrijfs-DNA over te brengen.

 

6 originele voorbeelden van objecten die je met folie kunt wrappen

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 7-mei-2020 15:42:53

Folie wraps worden al voor veel verschillende objecten en projecten ingezet. Ze worden gebruikt als veiligheidsfolie tegen inbraken en doorvallen, gevelrenovatie, interieurrenovatie en als zonwerende raamfolie. Je kunt er veel verschillende kanten mee op. Hierdoor is het dus ook mogelijk om veel unieke folie wraps te creëren voor in en om uw pand.

3 manieren om met signing personeel te informeren en motiveren

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 22-apr-2020 14:25:20

Signing en design in een werkomgeving zijn 2 belangrijke elementen die een grote rol spelen bij het motiveren en inspireren van het personeel. Uw personeel is een van de belangrijkste factoren binnen het bedrijf, zo niet dé belangrijkste. Voor het creëren van meer betrokkenheid, wordt van personeel niet alleen kennis over de producten en diensten verwacht, maar ook dat men zich verbonden voelt met de missie en visie van het bedrijf. Het verhaal van het bedrijf, de combinatie van historie, identiteit, visie en missie is belangrijk om ook via het pand zelf te communiceren zodat men hier dagelijks mee wordt geconfronteerd. Het voelen van verbondenheid is belangrijk voor een goede werksfeer en trouwe medewerkers.

De akoestiek op kantoor verbeteren met akoestische fotowanden

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 6-apr-2020 14:39:34

Heb je ooit aan de andere kant van een  (vergader-) tafel gezeten van iemand in een kantoor of restaurant en je kon ze nauwelijks verstaan omdat het overal zo luidruchtig was? Dat hebben we allemaal. Het is geen geheim dat lawaai echt hinderlijk kan zijn op plaatsen als restaurants, kantoren en collegezalen, waar verstaanbaarheid en sfeer een belangrijke rol spelen in het doel van de omgeving. Toch is het alleen merkbaar als deze locaties niet de tijd hebben genomen om de kwestie van de ruimte-akoestiek aan te pakken. We begrijpen dat niet elke plek is ontworpen met de akoestiek in gedachten, maar we kunnen u helpen om de akoestiek op uw kantoor of restaurant te verbeteren. In dit blog focussen we ons op zogenaamde akoestische fotopanelen. 

5 redenen voor het toepassen van fotowanden in het kantoor

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 4-mrt-2020 9:34:20

Naast het feit dat fotowanden een  leuke en mooie decoratie zijn, hebben ze ook een goede invloed op de werk-, leer- en leefomgeving. De mogelijkheden zijn vrijwel onbeperkt; van plaatsingen op verschillende ondergronden tot verschillende formaten en verschillende beelden. Wij bieden passende oplossingen voor al uw wensen. Fotowanden hebben vele voordelen, waaronder de volgende:

De 7 factoren voor een betere kantooromgeving

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 16-jul-2019 11:15:54

De impact van werkomgeving

De inrichting van de werkplek heeft een grote impact op de productiviteit van de medewerkers. Slimme directeuren en managers begrijpen dat het cruciaal is om de werkomgeving te zien als een zakelijk instrument binnen een bedrijf. De kernwaarden van een bedrijf worden versterkt door de werkomgeving. Dit heeft te maken met verschillende teams, functies en ontwerpelementen, die de cultuur, de waarden en het merk van het bedrijf juist weerspiegelen.

Trends in interieurdecoratie in Retail – Deel 3: van ideeën naar realisatie

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 16-okt-2018 10:39:54

In de twee eerste blogs (onze whitepaper is hier te downloaden) in deze serie over de consumententrends en het vergroten van de beleving bespraken we de trends die we zien in de retail om meer bezoekers naar de fysieke winkels te trekken. Wellicht heeft u daaruit al nieuwe ideeën opgedaan voor de inrichting van uw winkel. In dit laatste deel van de serie blogs over trends in de retail signing worden we concreter over de mogelijkheden van instore en outstore signing om een beleving te creëren in uw winkel. Welke opties op het gebied van prints & signing zijn er allemaal en wat kunt u ermee in uw winkelinterieur?

Afhankelijk van welke sfeer of winkelervaring u nastreeft, zijn er verschillende keuzes in wand-, raam-, vloer- en lichtdecoraties. Bijvoorbeeld wandvullende prints, fotobehang, akoestische panelen, raamfolies en/of interne bewegwijzering. Deze producten kunnen helpen om de trends in concrete aankleding te verwerken. Hieronder gaan we dieper in op deze signing producten.

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd