Blomsma Print & Sign Blog

Antwoord op al uw vragen over auto wrappen

Geschreven door Chanel Bronsgeest op 27-sep-2022 14:53:43

We zien het steeds meer, auto wrappen, maar wat is het eigenlijk? Wat kost een carwrap? En voor wie is het wrappen interessant? In deze blog beantwoorden we de meest gestelde vragen. 

Creëer privacy onderweg met geblindeerde autoruiten

Geschreven door Nicky Smol op 3-aug-2022 14:54:24

Nieuw glas laten plaatsen in uw voertuig is bij Blomsma Print & Sign niet nodig om privacy te creëren. Met onze speciale folies kunnen uw eigen ruiten gewoon blijven zitten. Deze glasfolies zijn op een later moment ook weer gemakkelijk te verwijderen. Perfect als u een leaseauto heeft of als u slechts op zoek bent naar tijdelijke blindering van uw ramen. Maar ook als u simpelweg niet de hoogste prijs wilt betalen!

Carwrapping: het allerbeste visitekaartje!

Geschreven door Nicky Smol op 21-mrt-2022 13:52:41

U kent het wel, voertuigen op de weg in opvallende prints met mooie slogans. Misschien vielen ze op toen u in de file stond of op de parkeerplaats van de supermarkt. Hoe dan ook, het lijkt wel of je steeds meer voertuigen ziet met autobestickering of zelfs een volledige carwrap. En dat is helemaal niet zo gek.

Bedrijfswagens bestickeren voor naamsbekendheid

Geschreven door Nicky Smol op 14-feb-2022 9:43:08

Uw wagenpark is meer dan alleen maar uw logistiek. Vergroot uw naamsbekendheid en maak van uw bedrijfswagen uw visitekaartjes met professionele fleetmarking van Blomsma Print & Sign.

Naamsbekendheid vergroten met signing in 2022

Geschreven door Nicky Smol op 16-dec-2021 11:37:05

Iedere organisatie wil graag naamsbekendheid voor haar merk. Maar wat bedoelen we precies met naamsbekendheid? In deze blog vertellen we u meer over wat naamsbekendheid is, waarom het belangrijk is voor uw bedrijf en hoe signing hieraan bijdraagt.

5 redenen waarom op uw signing geen telefoonnummer nodig is

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 4-feb-2020 10:33:00

Vroeger moest men telefoonnummers opzoeken in de Gouden Gids, onthouden of opschrijven in adressenboeken om vervolgens handmatig het nummer op de telefoon in te voeren. Tegenwoordig hoeft u alleen maar de naam van het bedrijf te onthouden, op Google op te zoeken en dan krijgt u gelijk alle informatie zoals telefoonnummer, adres, website, openingstijden, etc. Het onthouden van bedrijfsinformatie en telefoonnummers is overbodig geworden en heeft plaatsgemaakt voor het onthouden van andere merkidentificaties zoals logo’s, kleuren en zelfs URL’s. Ondanks deze technologische verandering hebben nog steeds veel bedrijven hun telefoonnummer op de bedrijfsauto of reclamebord staan. Wij geven u 5 redenen waarom u de telefoonnummers beter weg kan laten van uw signing.

Waarom u uw auto wilt laten wrappen

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 6-mrt-2018 11:54:24

Al bestaat het wrappen van auto’s al heel lang, toch horen we de vraag nog vaak gesteld worden: "Waarom zou ik mijn auto laten wrappen in plaats van hem te laten spuiten?" De kosten van het laten spuiten van een (bedrijfs)auto kunnen variëren van €3.000 -  €7.500+ afhankelijk van de kwaliteit en de lakprocedure. Terwijl de kosten van het wrappen van een auto liggen tussen de €250 -  €3000+ afhankelijk van het materiaal en de omvang van het project (full wrap of part wrap). Uw auto dak wrappen, spiegels of bumpers wrappen of kappen, diffusers en andere accenten zijn ook een geweldige manier om aan de slag te gaan met een folie wrap, vanaf zo’n €200. Naast dit veel goedkopere prijskaartje zijn er nog veel andere voordelen die verf niet kan bieden. De kwaliteit van verf kan variëren, vooral als u op zoek bent naar de goedkoopste oplossing. Goedkopere lakken zien er in het begin goed uit, maar binnen een paar jaar kunnen ze tekenen van slijtage vertonen waardoor de spuitbeurt opnieuw moet worden uitgevoerd. Professioneel aangebrachte voertuigwraps maken uw voertuig daarentegen jarenlang tot een blikvanger.

Vraag direct offerte aan voor uw carwrap

Bedrijfswagens bestickeren: De klus is groot dus begin klein

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 3-nov-2017 12:43:03

Door de omvang van het wagenpark ligt er voor veel bedrijven een drempel om over te stappen naar een andere bedrijfswagen bestickeraar. Ontevreden zijn over de huidige bestickering/belettering is één, maar daadwerkelijk overstappen blijkt niet altijd een logisch gevolg. Want verkopen alle beletteraars niet hetzelfde kunstje? Zijn ze wel zo goed als ze zeggen dat ze zijn? Hoe onderscheidt een goede bedrijfswagen bestickeraar zich? Om deze onzekerheden weg te nemen hebben wij Ron Teeuw, specialist binnen de Blomsma Groep in o.a. restylingsprojecten, om opheldering gevraagd.

Content not found

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd