Blomsma Print & Sign Blog

5 soorten gevelreclame - welke kiest u?

Geschreven door Nicky Smol op 21-feb-2022 12:19:06

Gevelreclame geeft uw bedrijf niet alleen meer naamsbekendheid, het is ook een visitekaartje voor uw pand. Voorzie uw gevel van een professionele uitstraling en kies de gevelreclame die het best bij u past. Weet u nog niet wat voor soort gevelreclame? Wij helpen u verder!

Interactieve reclame met QR-codes

Geschreven door Nicky Smol op 25-jan-2022 9:05:00

QR-codes bestaan al sinds 1994. Het bekende zwartwitte vierkantje heeft de laatste jaren echter een enorme comeback gemaakt. En dat is niet zo gek, want de codes zijn ontzettend gemakkelijk in gebruik.

QR staat voor 'Quick Respons'. Door een QR-code te scannen kom je binnen enkele seconden automatisch op de bijbehorende websitepagina. Makkelijker kan bijna niet!

Waarom de QR de laatste jaren zo populair is geworden? Simpel: wie loopt er tegenwoordig niet met een smartphone op zak? En in een tijd waar potentiele klanten altijd druk zijn, is een QR code de perfecte manier om traffic naar je website te genereren.

Signing voor bijzondere projecten

Geschreven door Nicky Smol op 5-jan-2022 15:26:09

Wat doet Blomsma Print & Sign nu precies? Nou, een heleboel! Logisch dat je door de bomen soms het bos niet meer ziet. Van bewegwijzering tot lichtreclame en van autobestickering tot het wrappen van gebouwen met folies.. the sky is the limit. En dat betekent dat er af en toe ook hele bijzondere projecten voorbij komen. Projecten waar we net zo trots op zijn als alle anderen, maar die nét even iets meer opvallen.

Signing voor mensen met een beperking

Geschreven door Nicky Smol op 8-sep-2021 13:35:44

Signing is een manier van communiceren door middel van tekst en beeld. Het wordt dan ook vaak ‘visuele communicatie’ genoemd. Maar wat als je een (visuele) beperking hebt? In deze blog vertellen we wat u eraan kunt doen om uw signing te optimaliseren voor mensen met een beperking.

De invloed van instore signing op de aankoopbeslissing

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 19-apr-2018 12:23:02

Onlangs werden de resultaten van een nieuwe studie vrijgegeven die de naam draagt, "Shopper Decisions Made In-Store". De resultaten van dit onderzoek onthullen wat er echt gebeurt in 's werelds winkelstraten inzake het nemen van aankoopbeslissingen in de winkel en in hoeverre instore signing daar invloed op heeft.

4 aspecten van kwalitatieve lichtreclame

Geschreven door Marly van Driel op 1-feb-2018 10:17:44

Lichtreclame is ontworpen om impact te creëren, om bezoekers te verwelkomen of om hen te informeren. Bedrijven en instellingen bouwen aan hun identiteit door signing in één lijn door te voeren. Zij investeren in goede signing, want kwaliteit opofferen voor een goede prijs geeft slechts een voordeel op korte termijn. Duurzaamheid is de laatste vijf jaar een steeds belangrijker punt geworden. De milieu-impact van lichtreclame die 10 jaar meegaat is ongeveer de helft van een ‘sign’ dat 5 jaar meegaat. Dit klinkt logisch maar langer houdbare producten betekent ook minder reparaties, vervangingen en dus afval.

In dit blog leest u meer over de 4 kenmerken van lichtreclame van hoge kwaliteit. Voor die lezers die echt haast hebben: duurzaamheid, energiezuinige led-innovatie, de juiste plaatsing van de lichtreclame en wet & regelgeving zijn de 4 belangrijkste aspecten.

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd