Blomsma Print & Sign Blog

De invloed van instore signing op de aankoopbeslissing

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 19-apr-2018 12:23:02

Onlangs werden de resultaten van een nieuwe studie vrijgegeven die de naam draagt, "Shopper Decisions Made In-Store". De resultaten van dit onderzoek onthullen wat er echt gebeurt in 's werelds winkelstraten inzake het nemen van aankoopbeslissingen in de winkel en in hoeverre instore signing daar invloed op heeft.

4 aspecten van kwalitatieve lichtreclame

Geschreven door Marly van Driel op 1-feb-2018 10:17:44

Lichtreclame is ontworpen om impact te creëren, om bezoekers te verwelkomen of om hen te informeren. Bedrijven en instellingen bouwen aan hun identiteit door signing in één lijn door te voeren. Zij investeren in goede signing, want kwaliteit opofferen voor een goede prijs geeft slechts een voordeel op korte termijn. Duurzaamheid is de laatste vijf jaar een steeds belangrijker punt geworden. De milieu-impact van lichtreclame die 10 jaar meegaat is ongeveer de helft van een ‘sign’ dat 5 jaar meegaat. Dit klinkt logisch maar langer houdbare producten betekent ook minder reparaties, vervangingen en dus afval.

In dit blog leest u meer over de 4 kenmerken van lichtreclame van hoge kwaliteit. Voor die lezers die echt haast hebben: duurzaamheid, energiezuinige led-innovatie, de juiste plaatsing van de lichtreclame en wet & regelgeving zijn de 4 belangrijkste aspecten.

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd