Voor de aankondiging en het zichtbaar maken van uw Grand Opening, oftewel feestelijke opening, zijn er verschillende producten die u kunt inzetten om de feestelijke opening aan te kondigen of uw pand aan te kleden. U wilt zoveel mogelijk mensen bereiken met de aankondiging van uw Grand Opening, of het nou gaat om de opening van een nieuw pand, een nieuw bedrijf of een nieuwe winkel.
Blomsma Print & Sign Blog
Deze zaken kunt u inzetten rondom de feestelijke opening van uw pand of winkel
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 26-mrt-2020 13:26:26
7 succesfactoren van visual merchandising
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 20-jun-2019 12:17:00
Visual merchandising, ook wel de commerciële visuele ervaring genoemd, is de presentatie van uw producten in etalages, winkelschappen of displays. Visual merchandising helpt het bevorderen van de winkelverkoop door een aantrekkelijke winkelpresentatie. Een grote rol hierbij is de beleving die de klant ervaart, in en rondom uw winkel. Visual merchandising moet de aandacht trekken en ervoor zorgen dat bezoekers even een momentje nemen om te kijken, proberen, voelen en uiteindelijk te kopen. Wat moet u doen om de aandacht te trekken van uw bezoekers? In onderstaande blog gaan we hier uitgebreid op in.
Maak glasruiten op een eenvoudige manier veiliger met veiligheidsfolie
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 12-jun-2018 15:43:45
Als u om u heen kijkt ziet u overal glas. Mooi, functioneel, modern, ruimtelijk maar zeker ook gevaarlijk en uiterst breekbaar. Een ongeluk zit in een klein hoekje, zegt men weleens, maar er is in sommige gevallen ook opzet in het spel, zoals bij inbraak.
De oplossing voor zowel een ongeluk als inbraak is het toepassen van een veiligheidsfolie. U voorkomt hiermee doorvallen, waardoor de kans op ernstig letsel aanzienlijk kleiner is. En u maakt het inbrekers een stuk moeilijker om binnen te komen en uw kostbaarheden mee te nemen.