Blomsma Print & Sign Blog

Deze zaken kunt u inzetten rondom de feestelijke opening van uw pand of winkel

Geschreven door Febe Hendriks op 26-mrt-2020 13:26:26

Voor de aankondiging en het zichtbaar maken van uw Grand Opening, oftewel feestelijke opening, zijn er verschillende producten die u kunt inzetten om de feestelijke opening aan te kondigen of uw pand aan te kleden. U wilt zoveel mogelijk mensen bereiken met de aankondiging van uw Grand Opening, of het nou gaat om de opening van een nieuw pand, een nieuw bedrijf of een nieuwe winkel.

Neonreclame vs. Led-lichtreclame: wat is beter voor mijn bedrijf?

Geschreven door Febe Hendriks op 12-mrt-2020 14:58:25

Waarom heb ik lichtreclame nodig?

De voornaamste reden waarom lichtreclame ingezet wordt, is omdat het de aandacht trekt. Een consument, bezoeker of klant zal uw bedrijf of logo veel sneller en duidelijker zien door verlichting. Dit geldt ’s avonds, omdat licht dan goed opvalt, maar ook zeker overdag. De verlichting geeft een goede indruk en geeft gelijk duidelijk uw bedrijf weer. Ook als het pand niet open is, zal de lichtreclame een reactie opwekken bij potentiële klanten en bezoekers.

Vrachtwagenbelettering voor meer naamsbekendheid

Geschreven door Febe Hendriks op 12-mrt-2020 10:10:04

Vrachtwagens fungeren als visitekaartje van het bedrijf. Het trekt de aandacht wanneer de wagen rijdt, maar ook als deze ergens geparkeerd staat. Hierdoor komt uw merk onder de aandacht bij veel (potentiële) klanten, bezoekers en consumenten en draagt het op deze manier bij aan de merkbekendheid. De belettering van de vrachtwagen kan compleet naar wens uitgevoerd worden met onder andere een merknaam, boodschap of product. Er zijn een aantal voordelen die door vrachtwagenbelettering ontstaan:

7 succesfactoren van visual merchandising

Geschreven door Sumera Bhatti op 20-jun-2019 12:17:00

Visual merchandising, ook wel de commerciële visuele ervaring genoemd, is de presentatie van uw producten in etalages, winkelschappen of displays. Visual merchandising helpt het bevorderen van de winkelverkoop door een aantrekkelijke winkelpresentatie. Een grote rol hierbij is de beleving die de klant ervaart, in en rondom uw winkel. Visual merchandising moet de aandacht trekken en ervoor zorgen dat bezoekers even een momentje nemen om te kijken, proberen, voelen en uiteindelijk te kopen. Wat moet u doen om de aandacht te trekken van uw bezoekers? In onderstaande blog gaan we hier uitgebreid op in.

3 tips om de doelgroep te bereiken met vrachtwagen belettering

Geschreven door Sumera Bhatti op 6-nov-2018 13:49:34

Vrachtwagens zijn voortdurend onderweg om goederen te transporteren van A naar B. Doordat een vrachtwagen zoveel onderweg is, is het ideaal om als bedrijf gebruik te maken van deze rijdende billboard om uw merk te promoten. Een vrachtwagen wordt vaak en goed gezien op de weg door uw doelgroep en door potentiële klanten. De belettering is groot en van alle kanten zichtbaar. Het biedt een groot bereik en mogelijkheden voor indrukwekkende promotie. Maar wat kunt u nou het beste op de vrachtwagen communiceren? Hieronder geven wij u 3 tips over hoe u het beste de doelgroep kunt bereiken door middel van vrachtwagen belettering.

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd