Blomsma Print & Sign Blog

Bedrijfswagens bestickeren voor naamsbekendheid

Geschreven door Nicky Smol op 14-feb-2022 9:43:08

Uw wagenpark is meer dan alleen maar uw logistiek. Vergroot uw naamsbekendheid en maak van uw bedrijfswagen uw visitekaartjes met professionele fleetmarking van Blomsma Print & Sign.

Reclamezuilen laten maken in 2022 - Uitstraling & functie

Geschreven door Nicky Smol op 3-feb-2022 10:20:30

Bij aankomst op een bedrijventerrein kan een mooie reclamezuil het verschil maken. Geef uw gasten een warm welkom en begeleid ze in stijl naar de juiste locatie. De reclamezuilen van Blomsma Print & Sign zijn van hoge kwaliteit, afgestemd op uw huisstijl en duurzaam geproduceerd!

Interactieve reclame met QR-codes

Geschreven door Nicky Smol op 25-jan-2022 9:05:00

QR-codes bestaan al sinds 1994. Het bekende zwartwitte vierkantje heeft de laatste jaren echter een enorme comeback gemaakt. En dat is niet zo gek, want de codes zijn ontzettend gemakkelijk in gebruik.

QR staat voor 'Quick Respons'. Door een QR-code te scannen kom je binnen enkele seconden automatisch op de bijbehorende websitepagina. Makkelijker kan bijna niet!

Waarom de QR de laatste jaren zo populair is geworden? Simpel: wie loopt er tegenwoordig niet met een smartphone op zak? En in een tijd waar potentiele klanten altijd druk zijn, is een QR code de perfecte manier om traffic naar je website te genereren.

Naamsbekendheid vergroten met signing in 2022

Geschreven door Nicky Smol op 16-dec-2021 11:37:05

Iedere organisatie wil graag naamsbekendheid voor haar merk. Maar wat bedoelen we precies met naamsbekendheid? In deze blog vertellen we u meer over wat naamsbekendheid is, waarom het belangrijk is voor uw bedrijf en hoe signing hieraan bijdraagt.

Alles over DI-NOC interieurfolies

Geschreven door Nicky Smol op 17-nov-2021 8:39:02

De folies van DI-NOC bestaan al meer dan 70 jaar. Ze werden ooit groot in Japan, waar de folies populair waren als vervanger van hout. Inmiddels krijgt het portfolio van DI-NOC elke 2 jaar een update. Deze update bevat telkens nieuwe texturen die meegaan met de (interieur)trends. Zo zorgt 3M niet alleen voor betere technieken, maar ook voor telkens verrassende texturen.

Bij Blomsma Print & Sign werken we veel met de hoogwaardige folies van 3M, zo ook met DI-NOC. Maar wat is DI-NOC eigenlijk? En wat maakt DI-NOC folie zo uniek in vergelijking tot andere folies? In deze blog vertellen we u alles over DI-NOC.

Eén printer, twee afwerkingen: dat is de Colorado 1650

Geschreven door Nicky Smol op 14-okt-2021 9:33:32

Een van onze nieuwste printers is de Colorado 1650. De Canon Colorado 1650 is een zeer snelle printer, die snelheden behaalt van 159 m2 per uur. De 4 kleuren roll-to-roll printer beschikt over een unieke UVgel printtechnologie en heeft ingebouwde UV LEDlampen. Deze lampen zorgen ervoor dat de prints droog uit de printer komen en direct op een rol kunnen worden gedraaid.

Deze zaken kunt u inzetten rondom de feestelijke opening van uw pand of winkel

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 26-mrt-2020 13:26:26

Voor de aankondiging en het zichtbaar maken van uw Grand Opening, oftewel feestelijke opening, zijn er verschillende producten die u kunt inzetten om de feestelijke opening aan te kondigen of uw pand aan te kleden. U wilt zoveel mogelijk mensen bereiken met de aankondiging van uw Grand Opening, of het nou gaat om de opening van een nieuw pand, een nieuw bedrijf of een nieuwe winkel.

Neonreclame vs. Led-lichtreclame: wat is beter voor mijn bedrijf?

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 12-mrt-2020 14:58:25

Waarom heb ik lichtreclame nodig?

De voornaamste reden waarom lichtreclame ingezet wordt, is omdat het de aandacht trekt. Een consument, bezoeker of klant zal uw bedrijf of logo veel sneller en duidelijker zien door verlichting. Dit geldt ’s avonds, omdat licht dan goed opvalt, maar ook zeker overdag. De verlichting geeft een goede indruk en geeft gelijk duidelijk uw bedrijf weer. Ook als het pand niet open is, zal de lichtreclame een reactie opwekken bij potentiële klanten en bezoekers.

Vrachtwagenbelettering voor meer naamsbekendheid

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 12-mrt-2020 10:10:04

Vrachtwagens fungeren als visitekaartje van het bedrijf. Het trekt de aandacht wanneer de wagen rijdt, maar ook als deze ergens geparkeerd staat. Hierdoor komt uw merk onder de aandacht bij veel (potentiële) klanten, bezoekers en consumenten en draagt het op deze manier bij aan de merkbekendheid. De belettering van de vrachtwagen kan compleet naar wens uitgevoerd worden met onder andere een merknaam, boodschap of product. Er zijn een aantal voordelen die door vrachtwagenbelettering ontstaan:

7 succesfactoren van visual merchandising

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 20-jun-2019 12:17:00

Visual merchandising, ook wel de commerciële visuele ervaring genoemd, is de presentatie van uw producten in etalages, winkelschappen of displays. Visual merchandising helpt het bevorderen van de winkelverkoop door een aantrekkelijke winkelpresentatie. Een grote rol hierbij is de beleving die de klant ervaart, in en rondom uw winkel. Visual merchandising moet de aandacht trekken en ervoor zorgen dat bezoekers even een momentje nemen om te kijken, proberen, voelen en uiteindelijk te kopen. Wat moet u doen om de aandacht te trekken van uw bezoekers? In onderstaande blog gaan we hier uitgebreid op in.

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd