Blomsma Print & Sign Blog

Corona signing, informatieborden en schermen voor winkels, scholen en kantoren

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 24-mrt-2020 10:48:20

Met de huidige situatie rond Covid19/Corona, bent u wellicht op zoek naar borden, stickers, looproute stickers en andere bewegwijzering met instructies inzake afstand bewaren/social distancing voor uw personeel, bezoekers, studenten of klanten of naar Plexiglas schermen, om zo de besmetting met het Coronavirus tegen te gaan op plekken waar menselijke ontmoeting plaatsvindt, zoals in scholen, bij recepties en servicebalies of in kantoren

Ons assortiment van Corona-gerelateerde signing stelt bedrijven, zorginstellingen, gemeenten (ook voor stemlokalen) en retailers in staat om social distancing te bevorderen, de 1,5 meter afstand te bewaren. Wij leveren producten zoals zelfklevende vloerstickers, vloerstickers, banners en borden die in uw bedrijf door uzelf of door ons gemonteerd kunnen worden. Wij kunnen maatwerk maken of u kiest uit onze standaardontwerpen

Ook bieden wij u advies en/of een geïntegreerd signplan voor uw kantoor of werkomgeving. 

In onze COVID/Social distancing signing catalogus vindt u alles wat u nodig heeft om de geldende voorschriften te communiceren en zo veilig weer open te gaan of blijven voor uw werknemers, klanten of publiek.

Download onze Corona signing catalogus

 

 

 

POS materialen om de omzet in uw winkel te verhogen

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 18-nov-2019 13:23:35

Wat zijn POS materialen?

POS (ook wel POPM genoemd: Point of Purchase Materials) staat voor "Point of Sale Materials". Dit zijn reclamematerialen die worden gebruikt om productinformatie aan de consument te communiceren op het verkooppunt. Er zijn vele soorten POS materialen die door winkels en bedrijven worden gebruikt voor hun reclamecampagnes. Voorbeelden van veelgebruikte POS materialen zijn posters, hangers, Dummy doosjes, blow-ups, schapkaarten, folders & brochures houders, Wobblers enz. Al deze POS materialen worden ingezet in winkels.

7 succesfactoren van visual merchandising

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 20-jun-2019 12:17:00

Visual merchandising, ook wel de commerciële visuele ervaring genoemd, is de presentatie van uw producten in etalages, winkelschappen of displays. Visual merchandising helpt het bevorderen van de winkelverkoop door een aantrekkelijke winkelpresentatie. Een grote rol hierbij is de beleving die de klant ervaart, in en rondom uw winkel. Visual merchandising moet de aandacht trekken en ervoor zorgen dat bezoekers even een momentje nemen om te kijken, proberen, voelen en uiteindelijk te kopen. Wat moet u doen om de aandacht te trekken van uw bezoekers? In onderstaande blog gaan we hier uitgebreid op in.

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd