Wat doet Blomsma Print & Sign nu precies? Nou, een heleboel! Logisch dat je door de bomen soms het bos niet meer ziet. Van bewegwijzering tot lichtreclame en van autobestickering tot het wrappen van gebouwen met folies.. the sky is the limit. En dat betekent dat er af en toe ook hele bijzondere projecten voorbij komen. Projecten waar we net zo trots op zijn als alle anderen, maar die nét even iets meer opvallen.
Blomsma Print & Sign Blog
De voordelen van een digitaal archief
Geschreven door Nicky Smol op 1-sep-2021 10:05:31
Digitaliseren is de overgang van informatie naar een digitale vorm. In de meeste gevallen hebben we het dan over computers. Anno 2021 kunnen we computers niet meer wegdenken, zeker niet na de COVID-19 pandemie, waarin over de hele wereld massaal werd thuisgewerkt. Een groot voordeel van een digitaal systeem is dan ook dat we al onze data snel en gemakkelijk kunnen vinden. Maar er zijn veel meer voordelen!
Trends in interieurdecoratie in Retail – Deel 3: van ideeën naar realisatie
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 16-okt-2018 10:39:54
In de twee eerste blogs (onze whitepaper is hier te downloaden) in deze serie over de consumententrends en het vergroten van de beleving bespraken we de trends die we zien in de retail om meer bezoekers naar de fysieke winkels te trekken. Wellicht heeft u daaruit al nieuwe ideeën opgedaan voor de inrichting van uw winkel. In dit laatste deel van de serie blogs over trends in de retail signing worden we concreter over de mogelijkheden van instore en outstore signing om een beleving te creëren in uw winkel. Welke opties op het gebied van prints & signing zijn er allemaal en wat kunt u ermee in uw winkelinterieur?
Afhankelijk van welke sfeer of winkelervaring u nastreeft, zijn er verschillende keuzes in wand-, raam-, vloer- en lichtdecoraties. Bijvoorbeeld wandvullende prints, fotobehang, akoestische panelen, raamfolies en/of interne bewegwijzering. Deze producten kunnen helpen om de trends in concrete aankleding te verwerken. Hieronder gaan we dieper in op deze signing producten.
Trends in interieurdecoratie in Retail – Deel 2: 4 tips om de beleving te vergroten
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 10-sep-2018 15:23:43
Een belangrijke term om de beleving te vergroten in de Retail is placemaking. Dit betekent het creëren van een plaats waar mensen graag verblijven, welke ze graag bezoeken en regelmatig naar terugkeren. Hoe creëert u zo’n plaats in uw winkel, waar klanten graag komen? En wat helpt de beleving van de klant te vergroten? Dit kan door elementen toe te voegen die klanten positieve ervaringen geven, welke ervoor zorgen dat klanten belevingen opnieuw willen ervaren in de toekomst. Maar wat zijn de trends in deze elementen?
Trends in interieurdecoratie Retail - Deel 1: Consumententrends
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 21-aug-2018 10:07:10
De trends in interieurdecoratie van retailers zijn gedreven door de behoeften van consumenten. Het is belangrijk om te weten welke trends spelen bij consumenten, zodat deze doorgevoerd kunnen worden en een invulling krijgen in het interieur. Creëer een belevenis waardoor consumenten uw winkel aantrekkelijker vinden en eerder een bezoek brengen.