Iedere organisatie wil graag naamsbekendheid voor haar merk. Maar wat bedoelen we precies met naamsbekendheid? In deze blog vertellen we u meer over wat naamsbekendheid is, waarom het belangrijk is voor uw bedrijf en hoe signing hieraan bijdraagt.
Blomsma Print & Sign Blog
Naamsbekendheid vergroten met signing in 2022
Geschreven door Nicky Smol op 16-dec-2021 11:37:05
4 aspecten van kwalitatieve lichtreclame
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 1-feb-2018 10:17:44
Lichtreclame is ontworpen om impact te creëren, om bezoekers te verwelkomen of om hen te informeren. Bedrijven en instellingen bouwen aan hun identiteit door signing in één lijn door te voeren. Zij investeren in goede signing, want kwaliteit opofferen voor een goede prijs geeft slechts een voordeel op korte termijn. Duurzaamheid is de laatste vijf jaar een steeds belangrijker punt geworden. De milieu-impact van lichtreclame die 10 jaar meegaat is ongeveer de helft van een ‘sign’ dat 5 jaar meegaat. Dit klinkt logisch maar langer houdbare producten betekent ook minder reparaties, vervangingen en dus afval.
In dit blog leest u meer over de 4 kenmerken van lichtreclame van hoge kwaliteit. Voor die lezers die echt haast hebben: duurzaamheid, energiezuinige led-innovatie, de juiste plaatsing van de lichtreclame en wet & regelgeving zijn de 4 belangrijkste aspecten.
Bedrijfswagens bestickeren: De klus is groot dus begin klein
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 3-nov-2017 12:43:03
Door de omvang van het wagenpark ligt er voor veel bedrijven een drempel om over te stappen naar een andere bedrijfswagen bestickeraar. Ontevreden zijn over de huidige bestickering/belettering is één, maar daadwerkelijk overstappen blijkt niet altijd een logisch gevolg. Want verkopen alle beletteraars niet hetzelfde kunstje? Zijn ze wel zo goed als ze zeggen dat ze zijn? Hoe onderscheidt een goede bedrijfswagen bestickeraar zich? Om deze onzekerheden weg te nemen hebben wij Ron Teeuw, specialist binnen de Blomsma Groep in o.a. restylingsprojecten, om opheldering gevraagd.
4 trends in Signing 2017
Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 16-okt-2017 16:53:43
"First impressions last forever". Als u wilt investeren in signing en klanten wilt trekken naar uw bedrijf of instantie, dan kunt u dit feit niet negeren. Een goede eerste indruk is het halve werk.
Bij Blomsma Print & Sign zien we het uiteraard als onze taak om goed op de hoogte te blijven van de laatste trends in signing. In deze blogpost delen we graag wat van onze kennis zodat u op de hoogte blijft van (opkomende) trends om de aandacht van uw publiek te trekken. Hieronder geven wij u enkele trends in signing die we in 2017 zien.