Blomsma Print & Sign Blog

Deze zaken kunt u inzetten rondom de feestelijke opening van uw pand of winkel

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 26-mrt-2020 13:26:26

Voor de aankondiging en het zichtbaar maken van uw Grand Opening, oftewel feestelijke opening, zijn er verschillende producten die u kunt inzetten om de feestelijke opening aan te kondigen of uw pand aan te kleden. U wilt zoveel mogelijk mensen bereiken met de aankondiging van uw Grand Opening, of het nou gaat om de opening van een nieuw pand, een nieuw bedrijf of een nieuwe winkel.

Neonreclame vs. Led-lichtreclame: wat is beter voor mijn bedrijf?

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 12-mrt-2020 14:58:25

Waarom heb ik lichtreclame nodig?

De voornaamste reden waarom lichtreclame ingezet wordt, is omdat het de aandacht trekt. Een consument, bezoeker of klant zal uw bedrijf of logo veel sneller en duidelijker zien door verlichting. Dit geldt ’s avonds, omdat licht dan goed opvalt, maar ook zeker overdag. De verlichting geeft een goede indruk en geeft gelijk duidelijk uw bedrijf weer. Ook als het pand niet open is, zal de lichtreclame een reactie opwekken bij potentiële klanten en bezoekers.

Vrachtwagenbelettering voor meer naamsbekendheid

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 12-mrt-2020 10:10:04

Vrachtwagens fungeren als visitekaartje van het bedrijf. Het trekt de aandacht wanneer de wagen rijdt, maar ook als deze ergens geparkeerd staat. Hierdoor komt uw merk onder de aandacht bij veel (potentiële) klanten, bezoekers en consumenten en draagt het op deze manier bij aan de merkbekendheid. De belettering van de vrachtwagen kan compleet naar wens uitgevoerd worden met onder andere een merknaam, boodschap of product. Er zijn een aantal voordelen die door vrachtwagenbelettering ontstaan:

5 redenen waarom op uw signing geen telefoonnummer nodig is

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 4-feb-2020 10:33:00

Vroeger moest men telefoonnummers opzoeken in de Gouden Gids, onthouden of opschrijven in adressenboeken om vervolgens handmatig het nummer op de telefoon in te voeren. Tegenwoordig hoeft u alleen maar de naam van het bedrijf te onthouden, op Google op te zoeken en dan krijgt u gelijk alle informatie zoals telefoonnummer, adres, website, openingstijden, etc. Het onthouden van bedrijfsinformatie en telefoonnummers is overbodig geworden en heeft plaatsgemaakt voor het onthouden van andere merkidentificaties zoals logo’s, kleuren en zelfs URL’s. Ondanks deze technologische verandering hebben nog steeds veel bedrijven hun telefoonnummer op de bedrijfsauto of reclamebord staan. Wij geven u 5 redenen waarom u de telefoonnummers beter weg kan laten van uw signing.

3 tips om de doelgroep te bereiken met vrachtwagen belettering

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 6-nov-2018 13:49:34

Vrachtwagens zijn voortdurend onderweg om goederen te transporteren van A naar B. Doordat een vrachtwagen zoveel onderweg is, is het ideaal om als bedrijf gebruik te maken van deze rijdende billboard om uw merk te promoten. Een vrachtwagen wordt vaak en goed gezien op de weg door uw doelgroep en door potentiële klanten. De belettering is groot en van alle kanten zichtbaar. Het biedt een groot bereik en mogelijkheden voor indrukwekkende promotie. Maar wat kunt u nou het beste op de vrachtwagen communiceren? Hieronder geven wij u 3 tips over hoe u het beste de doelgroep kunt bereiken door middel van vrachtwagen belettering.

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd