Blomsma Print & Sign Blog

Zet uw stad op de kaart met City dressing

Geschreven door Nicky Smol op 29-jun-2022 14:01:45

Het woord zegt het eigenlijk al: City dressing is het ‘aankleden van je stad’. Maar hoe werkt dit dan precies?

Reclamezuilen laten maken in 2022 - Uitstraling & functie

Geschreven door Nicky Smol op 3-feb-2022 10:20:30

Bij aankomst op een bedrijventerrein kan een mooie reclamezuil het verschil maken. Geef uw gasten een warm welkom en begeleid ze in stijl naar de juiste locatie. De reclamezuilen van Blomsma Print & Sign zijn van hoge kwaliteit, afgestemd op uw huisstijl en duurzaam geproduceerd!

Interactieve reclame met QR-codes

Geschreven door Nicky Smol op 25-jan-2022 9:05:00

QR-codes bestaan al sinds 1994. Het bekende zwartwitte vierkantje heeft de laatste jaren echter een enorme comeback gemaakt. En dat is niet zo gek, want de codes zijn ontzettend gemakkelijk in gebruik.

QR staat voor 'Quick Respons'. Door een QR-code te scannen kom je binnen enkele seconden automatisch op de bijbehorende websitepagina. Makkelijker kan bijna niet!

Waarom de QR de laatste jaren zo populair is geworden? Simpel: wie loopt er tegenwoordig niet met een smartphone op zak? En in een tijd waar potentiele klanten altijd druk zijn, is een QR code de perfecte manier om traffic naar je website te genereren.

Signing voor mensen met een beperking

Geschreven door Nicky Smol op 8-sep-2021 13:35:44

Signing is een manier van communiceren door middel van tekst en beeld. Het wordt dan ook vaak ‘visuele communicatie’ genoemd. Maar wat als je een (visuele) beperking hebt? In deze blog vertellen we wat u eraan kunt doen om uw signing te optimaliseren voor mensen met een beperking.

Trends in Signing 2021

Geschreven door Nicky Smol op 18-aug-2021 15:03:18

Wanneer een professioneel signing-bedrijf kwalitatief werk levert, kan signing jaren meegaan. Daardoor zijn trends in signing niet zo uitbundig en wisselend als bijvoorbeeld interieur-trends. En dat is maar goed ook, want u wilt natuurlijk kiezen voor trends die over 5 jaar nog steeds up-to-date zijn! In deze blog leest u alles over de signing-trends voor de komende jaren.

5 manieren om klantbeleving te verhogen met signing

Geschreven door Nicky Smol op 26-jul-2021 16:20:47

In 1909 wist Harry Gordon Selfridge al ‘The customer is always right’. De Nederlandse variant, ‘Klant is koning’, horen we nog regelmatig voorbij komen. Maar in het tijdperk van digitale media en een concurrent om elke hoek is de klantbeleving misschien wel belangrijker dan ooit tevoren. Een essentieel onderdeel van een goede klantbeleving is het aantrekkelijk maken van uw winkel of pand. In dit artikel vertellen wij hoe u dit voor elkaar krijgt door middel van signing.

Deze zaken kunt u inzetten rondom de feestelijke opening van uw pand of winkel

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 26-mrt-2020 13:26:26

Voor de aankondiging en het zichtbaar maken van uw Grand Opening, oftewel feestelijke opening, zijn er verschillende producten die u kunt inzetten om de feestelijke opening aan te kondigen of uw pand aan te kleden. U wilt zoveel mogelijk mensen bereiken met de aankondiging van uw Grand Opening, of het nou gaat om de opening van een nieuw pand, een nieuw bedrijf of een nieuwe winkel.

7 succesfactoren van visual merchandising

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 20-jun-2019 12:17:00

Visual merchandising, ook wel de commerciële visuele ervaring genoemd, is de presentatie van uw producten in etalages, winkelschappen of displays. Visual merchandising helpt het bevorderen van de winkelverkoop door een aantrekkelijke winkelpresentatie. Een grote rol hierbij is de beleving die de klant ervaart, in en rondom uw winkel. Visual merchandising moet de aandacht trekken en ervoor zorgen dat bezoekers even een momentje nemen om te kijken, proberen, voelen en uiteindelijk te kopen. Wat moet u doen om de aandacht te trekken van uw bezoekers? In onderstaande blog gaan we hier uitgebreid op in.

Trends in interieurdecoratie in Retail – Deel 3: van ideeën naar realisatie

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 16-okt-2018 10:39:54

In de twee eerste blogs (onze whitepaper is hier te downloaden) in deze serie over de consumententrends en het vergroten van de beleving bespraken we de trends die we zien in de retail om meer bezoekers naar de fysieke winkels te trekken. Wellicht heeft u daaruit al nieuwe ideeën opgedaan voor de inrichting van uw winkel. In dit laatste deel van de serie blogs over trends in de retail signing worden we concreter over de mogelijkheden van instore en outstore signing om een beleving te creëren in uw winkel. Welke opties op het gebied van prints & signing zijn er allemaal en wat kunt u ermee in uw winkelinterieur?

Afhankelijk van welke sfeer of winkelervaring u nastreeft, zijn er verschillende keuzes in wand-, raam-, vloer- en lichtdecoraties. Bijvoorbeeld wandvullende prints, fotobehang, akoestische panelen, raamfolies en/of interne bewegwijzering. Deze producten kunnen helpen om de trends in concrete aankleding te verwerken. Hieronder gaan we dieper in op deze signing producten.

Trends in interieurdecoratie in Retail – Deel 2: 4 tips om de beleving te vergroten

Geschreven door Jan Peter Verheuvel op 10-sep-2018 15:23:43

Een belangrijke term om de beleving te vergroten in de Retail is placemaking. Dit betekent het creëren van een plaats waar mensen graag verblijven, welke ze graag bezoeken en regelmatig naar terugkeren. Hoe creëert u zo’n plaats in uw winkel, waar klanten graag komen? En wat helpt de beleving van de klant te vergroten? Dit kan door elementen toe te voegen die klanten positieve ervaringen geven, welke ervoor zorgen dat klanten belevingen opnieuw willen ervaren in de toekomst. Maar wat zijn de trends in deze elementen?

RECENTE BLOGPOSTS

CATEGORIEËN

Toon alle

Iedere maand de laatste blogposts per e-mail toegestuurd